MobiPig vraag en antwoord

Hier kunt een aantal antwoorden vinden op veel voorkomende vragen.

Mijn PDA of mobiele telefoon krijg ik niet verbonden met de PC?

Kijk of de PDA goed verbonden is met de PC en controleer of uw Activesync hebt geinstalleerd op uw pc.

Ik kan geen behandeling invoeren ?

U dient eerst dieren of hokken in te leggen voordat u een behandeling kunt vastleggen.

Ik wil van meerdere UBN’s de behandelingen registreren kan dat?

Ja het is mogelijk om op een PDA of mobiele telefoon van meerdere UBN’s de behandelingen te registreren

Kan ik zelf behandelingen wijzigen?

Ja het is mogelijk op eenvoudige wijze in het menu beheer een behandelplan aan te passen

PDA of mobiele telefoon loopt vast?

Leg het toestel op zijn buik, aan de zijkant of achterkant treft u een knopje aan waarmee u kunt resetten. Daarna zal het systeem automatisch opnieuw opstarten.

Ik krijg een geheel ander datum op scherm als ik een behandeling wil registreren?

In het startmenu kunt u onder Instellingen, Klok en Alarmsignalen de datum wijzigen. Hierna zal Mobipig ook de juiste datum weergeven.